anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Sony nex 5n obiektyw??

Przemko22
Początkujący

Sony nex 5n obiektyw??

Witam mam zapytanie odnośnie obiektywów do aparatu sony nex 5n?
Jeszcze nie jestem szczęśliwym posiadaczem aparatu ale lada dzień przymierzam się do zakupu, mianowicie zastanawiam się nad obiektywem z jakim kupić aparat.
18-55
55-210
jestem świeży jeżeli chodzi o fotografowanie, i proszę o radę co do obiektywu, który z nich lepiej współpracuje z autofocusem, który robi lepsze zdjęcia portretowe , krajobrazowe i generalnie z którego mogę być bardziej zadowolony. Dodam że jestem całkowitym amatorem i chcę kupić aparat z zadowalającym mnie obiektywem, podpowiedzcie plusy i minusy obydwu obiektywów i własne odczucia w tym temacie.

3 ODPOW. 3
profile.country.PL.title
piotruso
Znawca

Przemko22 napisał(a):

Witam mam zapytanie odnośnie obiektywów do aparatu sony nex 5n?
Jeszcze nie jestem szczęśliwym posiadaczem aparatu ale lada dzień przymierzam się do zakupu, mianowicie zastanawiam się nad obiektywem z jakim kupić aparat.
18-55
55-210
jestem świeży jeżeli chodzi o fotografowanie, i proszę o radę co do obiektywu, który z nich lepiej współpracuje z autofocusem, który robi lepsze zdjęcia portretowe , krajobrazowe i generalnie z którego mogę być bardziej zadowolony. Dodam że jestem całkowitym amatorem i chcę kupić aparat z zadowalającym mnie obiektywem, podpowiedzcie plusy i minusy obydwu obiektywów i własne odczucia w tym temacie.



Witaj :c37 .
Jeżeli chodzi o obiektywy do NEX-ów to ich zastosowanie nie różni się niczym w stosunku do obiektywów do lustrzanek. A z powodu wielkości matrycy w NEX-ie odpowiadającej wielkością matrycy w lustrzance APS-C to zastosowanie obiektywów będzie identyczne jeżeli chodzi o ogniskowe. Dlatego możesz poszukać wszelakich informacji na temat zastosowania poszczególnych obiektywów do aparatów z matrycą APS-C.