Podziel się wrażeniami!
W moim temacie będę prezentować różnorodne jako że jestem początkującym fotografem i nie mam żadnej ulubionej dziedziny (chociaż architektura jest moją najmniej ulubioną)
Witaj,
Co do ostatnich dwóch portretów to w sumie potencjalnie dobre kadry zostały zePSute obróbką.
Przy tej obróbce chciałam zastosować efekt Dragana, dlatego może większości się nie będzie podobać.
Shprot, możesz dokładnie powiedzieć co się nie podoba w obróbce?
może ja coś napiszę, do efektu dragana to tym fotkom dużo brakuje mam wrażenie, że zatrzymałaś się w połowie obróbki dla przykładu, na pewno nie idealnego, moja fotka download/file.php?id=21952&mode=view&customview=true zrobiona draganem.
Robiłam wg instrukcji znalezionej w internecie i w porównaniu do oryginału to była widoczna różnica, ale teraz jak widzę Twoje zdjęcie to rzeczywiście jeszcze za mało podkręciłam to wszystko.
polecam zajrzeć na stronę autora http://andrzejdragan.com/ generalnie nie ma czegoś takiego jak efekt dragana bo on każde zdjęcie robi inaczej i żaden tutek tu nie pomoże
pawelszymanski6 napisał(a):
moja fotka http://www.forum.sony.pl/download/file. ... mview=true" target="_blank zrobiona draganem.
na temat obróbki wypowiadać się nie będę bo to jak z hdr'ami niektórym się podobają ostre przesycone a niektórym nie
natomiast co do kadrów to moim zdaniem model stał zbyt blisko tła i pojawił się dość ostry cień
Dzięki za zwrócenie uwagi na ten szczegół. Model rzeczywiście stał bardzo blisko ściany, bo w sumie te zdjęcia zrobiłam, aby właśnie obróbką się pobawić
No, do Dragana, to by się przydała jakaś odrapana ściana w tle, odpadający tynk, cegła, itp., no i cień niepotrzebny.
No to teraz pragnę przedstawić troche zdjęć z muzeum bursztynu, które jest w Gdańsku (znudziła mi się zima )
Oprócz zwykłych kawałków bursztynów są tam też różnego rodzaju rzeźby (współczesne i historyczne) i to w sumie je chcę zaprezentować.