anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Poczatek z lustrzanka... zupelny nowicjusz

bartusmax-----
Początkujący

Poczatek z lustrzanka... zupelny nowicjusz

moja przygoda z alpha 550Y zaczeła sie dopiero wczoraj jest to moja pierwsza lustrzanka przedtem tez nie mialem z taki urzadzeniem do czynienia wiec jestem zupelnie zielony :c7 juz od dawna chcialem rozpoczac przygode z foto tylko to troche drogie hobby ale udalo sie i prosze o porady i opinie przez ten caly dzien cos tam probowalem popstrykac... pozdrawiam

29 ODPOW. 29
profile.country.pl_PL.title
bartYNP
Nowicjusz

1 wpadło ci w kadr lusterko samochodu, horyzont 50/50, poczytaj na temat "złotego podziału" jedna z najważniejszych reguł (wymiary fotki trochę nie teges, reguły wstawiania do galerii)
2, 3 - kwiatki to nie niezbyt czuję
4 psiak miły ale troszkę obcięty i jakbyś chwycił go trochę niżej byłoby chyba lepiej

Wczoraj kupiona lustrzanka i dzisiaj już fotki, :c37

bartusmax-----
Początkujący

dziękuje nawet jedna opinia sie liczy ;) pozdrawiam

bartusmax-----
Początkujący
profile.country.en_GB.title
spoltrebor1ofcej
Początkujący

Zaczne od 5. bartNYP powiedzial mniejwiecej to co ja bym powiedzial :c20

5 -Wielka szkoda ze Weronika tak centralnie tez mam z tym czasem problem. No i te ISO, za wysokie; miales dobre swiatlo :nauseated_face:

6 - Tutaj zas mogles poprawic kontrast :c20 efekt byl by lepszy

7 -Hmmm.... tutaj mam takie odczucie ze figurki sa za jasne. Mogles zmniejszyc jasnosc lub 'exposure' lub pobawic sie z levelami :c20. Tutaj znowu zapomniales o ISO :nauseated_face:

Jak na poczatek to jest fajnie :thumbsup:

profile.country.PL.title
SZFENDAK
Poszukiwacz

Po zmniejszeniu zdjęcia wyostrzaj bo kompresja robi swoje, oczywiście rób to umiejętnie.