anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

trebor - 100Lat!

profile.country.en_GB.title
spoltrebor1ofcej
Początkujący

trebor - 100Lat!

Witam wszystkich odwiedzających moją galerię.

Jak wiecie dopiero zacząłem rozdział z fotografią, więc jestem totalnym amatorem, a i jaka presja związana z moimi zdjęciami, sami wiecie mieć krisa jako głównego senseia uffff.... więc zapewne oczekiwania są nie najmniejsze. Dlatego też trochę to trwało zanim zdecydowałem się na galerię.

Już tak nie gadam a pokazuję zdjęcia. Pierwsza seria to zdjęcia z toru Cadwell Park.

P.S. komentujcie, krytykujcie, a szczególnie na temat obróbki zdjęć.

329 ODPOW. 329
spoltrebor1ofcej
Początkujący
profile.country.pl_PL.title
pablo_duch
Początkujący

Siemanko
Fajnie ze załozyłes galerie-start jak na moje amatorskie oko :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Tadeusz.O
Doradca

Trebor :c4 że wreszcie :D
Zastanawiam się, czy mój monitor już się "kończy", czy taki trend teraz panuje? W większości wydają mi się (zdjęcia) za ciemne ciut. (Czy te ostatnie z mojej galerii są za jasne? Bo jeśli tak, to może muszę ponownie skalibrować lub wymienić mojego grata...)
Zdjęcia...
1. To jakaś bańka mydlana na trawie? Nie wygląda zbyt ciekawie
2. Dopiero przy trzecim oglądaniu zauważyłem, że on koło unosi... ciemno. Gdyby tak przyciąć z tyłu przynajmniej do połowy białej części barierki byłoby lepiej. Dodało by też dynamiki, gdybyś zastosował dłuższy czas i rozmazał trochę tło poprzez panoramowanie
3. I o to chodziło! Ładnie pokazane, dynamicznie (choć nietypowo - z góry)
4. Ładnie sypnął iskrami - szkoda, że wszystko jest nieostre.
5 i 6 Dobry pomysł, ale jakoś niespecjalnie mi się podoba...
7 Zupełnie przyzwoite
8. Fajne (ale to krisowa działka :c20 )
9. Ciekawie pokazane :thumbsup:

Ogólna uwaga.