Podziel się wrażeniami!
Jeszcze nie mam zakupionego telewizora, ale już się przymierzam. Od razu chcę kupić Blu Ray, chyba że jakieś DVD. Chciałem się zapytać, co czym się różnią popularne modele odtwarzaczy i co jest najodpowiedniejsze. Różnica w cenach jest duża.. Kina domowego jeszcze nie mam, może trochę później...
Przemyśl zakup PS3 - konsola plus odtwarzacz. Ja mam już xboxa wiec raczej PS3 w moim wypadku odpada. Też przymierzam się do zakupu odtwarzacza BD i raczej będzie to s350.
Zależy co lubisz, jakie kino domowe no i przede wszystkim ile chcesz wydać. PS3 dobre jest, ale sam nie wiem czy nie lepszy jest osobny player. Wszystko zależy od pieniążków i preferencji. Po co PS3, jeżeli nie wiadomo czy będzie z tego korzystał...
Nie chcę mieć konsoli, nie gram w żadne gry nie jest mi to potrzebne. Na technicznych wymaganiach nie znam się, nie wiem co za co odpowiada, jak to dobrać żeby grało. Prosiłbym o pomoc, nie mam pojęcia w tym temacie. Jednego nie wiem i o to na początku chciałem się zapytać. Blu ray to najnowsza technologia, ok. Ale dlaczego niektóre odtwarzacze dvd są droższe od tych najnowszych technologicznie? Są kiepskie jakościowo, jaki jest powód? Lepij kupić dobre dvd, czy blu ray?
Na BD odtworzysz też dvd, na dvd nie odtworzysz blu-ray. Jeśli nie jesteś audiofilem, nie pasjonujesz się szczegółami technicznymi (a z tego co widzę nie), chcesz cieszyć się obrazem to weź tańszy odtwarzacz BD.
scarface napisał(a):
weź tańszy odtwarzacz BD.
Również wszystko sprowadza się do preferencji uzytkownika i do kasy jaką chcesz przeznaczyć. S350 to udany model, tylko do niego będziesz potrzebował osobno amplituner (jeżeli chcesz mieć kino domowe)...
Od preferencji? Nie jestem audiofilem, odtwarzacz będzie służył do oglądania DVD i blu ray. Do tego kino domowe z dźwiękiem przestrzennym. Oczywiście chcę słyszeć ten dźwięk. Kupić raz, a porządnie. Z budżetem to zależy. Ne muszę mieć wszystkiego od razu, więc mogę poczekać trochę i później kupić coś lepszego.