Podziel się wrażeniami!
witam, mam pytanko mianowicie mam polast cyfrowy i zwykly dekoder echostar na zlacze euro - euro, nie moge zmienic dekodera na hd gdyz jeszcze obowiazuje mnie umowa - czy w takiej sytuacji warto kupowac lcd Sony serii W? boje sie ze jakosc obrazu sie znacznie pogorszy w stosunku do mojego starego telewizora?ponoc nawet te lepsze kable euro z zlotymi stykami nie daja dobrego obrazu i bedzie kapa..prosze o porady
echis napisał(a):
ponoc nawet te lepsze kable euro z zlotymi stykami nie daja dobrego obrazu
nie moge zmienic gdyz mam jeszcze umowe na ponad 12 miechow, obawiam sie ze lcd bedzie mi smuzyc i rozmazywac przez te euro i echostara, co sadzisz o plazmie?
Nie miałem nigdy plazmy (mam 3 lcd), ale z tego co piszą po forach, to plazma radzi sobie lepiej ze zwykłymi kanałami SD, natomiast gorzej z HD. No i ten prąd, pobiera go duuuużo więcej...
ale z tego co piszą po forach, to plazma radzi sobie lepiej ze zwykłymi kanałami SD
Teoria, teorią...nie znam się na tyle dobrze i nie miałem nigdy plazmy, dlatego napisałem to co piszą ludzie i przykład z "tego ogródka" 6 post od góry Zimnego, a dokładnie pierwsze zdanie z tego postu:
viewtopic.php?f=57&t=3692&p=76436#p76436" target="_blank"
Na innych forach też podobnie piszą, także teoria nie zawsze idzie w parze z praktyką...
To samo jest z kablami, że teoretycznie po HDMI jest i musi być lepszy odbiór, a praktycznie po Componencie...no ale nie każdy musi się z tym zgodzić. Zresztą to już inny temat...
a co sadzi o tym pan z bielska?czy jakosc obrazu z cyfrowego polsatu po laczy euro faktycznie moze byc gorsza w lcd nizeli w plazmie?
że teoretycznie po HDMI jest i musi być lepszy odbiór, a praktycznie po Componencie...
hm napewno wiesz a tak na serio czy faktycznie moge miec problemy z cyfrowym polsatem jesli kupie lcd soniaka ? musi byc euro nic innego nie wykombinuje jeszcze przez 15 miechow - boje sie ze obraz bedzie fatalny, chodz lepszy polsat nizeli antena dachowa;)