anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

trebor - 100Lat!

profile.country.en_GB.title
spoltrebor1ofcej
Początkujący

trebor - 100Lat!

Witam wszystkich odwiedzających moją galerię.

Jak wiecie dopiero zacząłem rozdział z fotografią, więc jestem totalnym amatorem, a i jaka presja związana z moimi zdjęciami, sami wiecie mieć krisa jako głównego senseia uffff.... więc zapewne oczekiwania są nie najmniejsze. Dlatego też trochę to trwało zanim zdecydowałem się na galerię.

Już tak nie gadam a pokazuję zdjęcia. Pierwsza seria to zdjęcia z toru Cadwell Park.

P.S. komentujcie, krytykujcie, a szczególnie na temat obróbki zdjęć.

329 ODPOW. 329
profile.country.pl_PL.title
tenzer
Poszukiwacz

trebor napisał(a):

krzyśkowi1997

ale odmłodziłeś nam Krzyśka :)
Co do portretów bardziej mi się podobają te same Tadeusza nie chcę pisać na głos bo zostanę obrzucany kamieniami :D
Nie będę się rozpisyeał bo nie robię porretów.
powodzenia

kuraq.
Poszukiwacz

Ostatnie trzy mi się nie podobają:P

jmw.w-----
Nowicjusz

a moim zdaniem 36 nie jest złe jak na pierwsze portretowe próby. jasne że można się doczepić do wielu rzeczy, ale widać że kombinowałeś i z tłem i z światłem, więc za szczere chęci też plus :c20
pozostałe dwa jednak na nie.

spoltrebor1ofcej
Początkujący

Deviant, 10zer, kuraq i jmw.w dziękuję za opinie, przynajmniej już wiem do czego w fotografii mam się nie pchać :nauseated_face:

profile.country.PL.title
Tadeusz.O
Doradca

trebor napisał(a):

Deviant, 10zer, kuraq i jmw.w dziękuję za opinie, przynajmniej już wiem do czego w fotografii mam się nie pchać :nauseated_face:

Oj tam, Robert, zapiszemy się na prywatną sesję do krisa, to może się czegoś nauczymy... :c20

------------------------------
fotoamator
Deviant.
Użytkownik

Jak to nie pchać? :c7
Za karę idziesz do kąta, albo posiedź na karnym jeżyku :slight_smile: