Podziel się wrażeniami!
Witam wszystkich odwiedzających moją galerię.
Jak wiecie dopiero zacząłem rozdział z fotografią, więc jestem totalnym amatorem, a i jaka presja związana z moimi zdjęciami, sami wiecie mieć krisa jako głównego senseia uffff.... więc zapewne oczekiwania są nie najmniejsze. Dlatego też trochę to trwało zanim zdecydowałem się na galerię.
Już tak nie gadam a pokazuję zdjęcia. Pierwsza seria to zdjęcia z toru Cadwell Park.
P.S. komentujcie, krytykujcie, a szczególnie na temat obróbki zdjęć.
trebor napisał(a):
krzyśkowi1997
Ostatnie trzy mi się nie podobają:P
a moim zdaniem 36 nie jest złe jak na pierwsze portretowe próby. jasne że można się doczepić do wielu rzeczy, ale widać że kombinowałeś i z tłem i z światłem, więc za szczere chęci też plus
pozostałe dwa jednak na nie.
Deviant, 10zer, kuraq i jmw.w dziękuję za opinie, przynajmniej już wiem do czego w fotografii mam się nie pchać
trebor napisał(a):
Deviant, 10zer, kuraq i jmw.w dziękuję za opinie, przynajmniej już wiem do czego w fotografii mam się nie pchać
Jak to nie pchać?
Za karę idziesz do kąta, albo posiedź na karnym jeżyku
Na poważnie - przed każdym długa droga. Ja tam cały czas męczę to moje modeliny i męczę - powoli będziesz budował swój styl. Powodzenia!
trebor napisał(a):
przynajmniej już wiem do czego w fotografii mam się nie pchać
No to pierwsze starcie z portretami już za Tobą, zobaczymy co czas przyniesie
37 - Ciekawy portret Starosty
trebor napisał(a):
co jest złego w tych portretach ?
Kontakt. Totalny brak kontaktu i współpracy między wami. Jak myślisz dlaczego nie robiłem jej portretów? Bo wiem, że nie zrobię nic ciekawego na takich warsztatach gdzie każdy walczy o dobre zdjęcie, a modelka jest ROZPROSZONA. Dodam jeszcze, że sama modelka jest...hmm...jaka jest. Bez fajerwerków. Dobry portret to połączenie dobrego światła i dobrej współpracy miedzy modelką i fotografem. Tu nie było, ani dobrego światła, ani współpracy.