anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Poczatek z lustrzanka... zupelny nowicjusz

bartusmax-----
Początkujący

Poczatek z lustrzanka... zupelny nowicjusz

moja przygoda z alpha 550Y zaczeła sie dopiero wczoraj jest to moja pierwsza lustrzanka przedtem tez nie mialem z taki urzadzeniem do czynienia wiec jestem zupelnie zielony :c7 juz od dawna chcialem rozpoczac przygode z foto tylko to troche drogie hobby ale udalo sie i prosze o porady i opinie przez ten caly dzien cos tam probowalem popstrykac... pozdrawiam

29 ODPOW. 29
profile.country.en_GB.title
mamakuby
Poszukiwacz

Ano nie jest - mi osobiście nie chce się czytać postów gdzie nie wiadomo czy to kropka, nowe zdanie, przecinek, czy jeszcze coś innego. Stosowanie się do zasad interpunkcji i ortografii to dowód szacunku dla czytającego i poważnego stosunku do własnej wypowiedzi.

profile.country.PL.title
Tadeusz.O
Doradca

bartusmax napisał(a):

a nie jest po polsku :c7

Niestety :c40 Jest to luźny zbiór, w zasadzie polskich, słów. Trudno się z mamą kuby i sg_cezarem nie zgodzić...

------------------------------
fotoamator
bartusmax-----
Początkujący

no problem

Michal.
Poszukiwacz

Dobra pomińmy już polszczyznę a wróćmy do zdjęć ;)
16, 17 - mam wrażenie że lecą w lewo trochę

profile.country.PL.title
Tadeusz.O
Doradca

Dobra pomińmy już polszczyznę a wróćmy do zdjęć ;)
16, 17 - mam wrażenie że lecą w lewo trochę

Dobra, pomińmy wrażenia - bo akurat, jeśli lecą, to w prawo...

18 - najlepsze z tej trójki - nie przegadane, spokojne, ma to co trzeba. Mnie się podoba.
17 - dobry pomysł: pokazać malarkę przy sztalugach i to co maluje - w rzeczywistości. Z wykonaniem trochę kulawo: wygląda, że ta pani i obraz znalazły się tam przypadkowo i wprowadzają bałagan. Tak czy inaczej, należałoby w inny sposób skadrować to zdjęcie (w momencie wyzwalania migawki!).