Podziel się wrażeniami!
moja przygoda z alpha 550Y zaczeła sie dopiero wczoraj jest to moja pierwsza lustrzanka przedtem tez nie mialem z taki urzadzeniem do czynienia wiec jestem zupelnie zielony juz od dawna chcialem rozpoczac przygode z foto tylko to troche drogie hobby ale udalo sie i prosze o porady i opinie przez ten caly dzien cos tam probowalem popstrykac... pozdrawiam
Ano nie jest - mi osobiście nie chce się czytać postów gdzie nie wiadomo czy to kropka, nowe zdanie, przecinek, czy jeszcze coś innego. Stosowanie się do zasad interpunkcji i ortografii to dowód szacunku dla czytającego i poważnego stosunku do własnej wypowiedzi.
Niestety Jest to luźny zbiór, w zasadzie polskich, słów. Trudno się z mamą kuby i sg_cezarem nie zgodzić...bartusmax napisał(a):
a nie jest po polsku
no problem
Dobra pomińmy już polszczyznę a wróćmy do zdjęć
16, 17 - mam wrażenie że lecą w lewo trochę
Dobra pomińmy już polszczyznę a wróćmy do zdjęć
16, 17 - mam wrażenie że lecą w lewo trochę
Chciałbym wrzucić dwie fotki, które zrobiłem niedawno w piękny słoneczny jesienny dzień. Można by je nazwać przygotowania... do naszego wielkiego dnia. Zawsze z zdjęć ślubnych podobały mi się takie kadry, wreszcie doczekałem się, że mogłem zrobić je samemu i nawet chyba mi się podobają
Życzę powodzenia
Wracając do zdjęć.
Jak dla mnie źle to połączyłeś na 20 jest kolorowo i jakiś tam ład lecz zdjęcia tego typu raczej kojarzą mi się z bielą, poduszeczkami, miękkością czymś delikatnym itd.
W tym wypadku trawa + obrączki i ziemia lub murek trochę mi nie pasują lecz innym może przypadnie to do gustu.
Wiem ale chciałem spróbować na świeżym powietrzu. Może masz racje ładniej by to wyglądało np. na białym tle lub w otwartej książce.
19 - to takie trochę nie ostre albo coś fotografowanie tak połyskliwych powierzchni w pełnym słońcu to trudna sztuka
20 - za dużo się dzieje, trawkę mogłeś podarować sobie
bartusmax napisał(a):
Może masz racje ładniej by to wyglądało np. na białym tle lub w otwartej książce.