anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Statyw dla amatora.

Znajomy-----
Początkujący

Statyw dla amatora.

Orientujecie się może, jaki wybrać statyw? Jestem bardzo początkującym użytkownikiem, a moje wymagania to musi być lekki i mobilny.

35 ODPOW. 35
profile.country.PL.title
RoBo------
Nowicjusz

To masz bardzo trudne wymagania. Ogólnie statyw im cięższy tym stabilniejszy i lepszy. Są lżejsze z włókien węglowych ale one to kosztują :shock: Popatrz na firmę Velbon, mają całkiem dobry stosunek jakości do ceny. Generalnie na statywie za mocno oszczędzić się nie da. Wystarczy jakiś wiaterek i te tańsze często się zaczynają chybotać, a wtedy nie spełniają zupełnie swego zadania.

Znajomy-----
Początkujący

Niby tylko 2 warunki, a tu ciężko je spełnić ;) W takim razie jeszcze się wstrzymam z zakupem. A statywy są uniwersalne, czy będąc szczęśliwym posiadaczem A350 muszę kupić statyw Sony, lub KM?

profile.country.pl_PL.title
JasioS
Początkujący

Nie statyw możesz kupić dowolnej firmy :) Gwint do statywu zdaje się wszystkie lustrzanki mają taki sam. Jakiś z serii Valbon Sharpa powinien spełnić twoje oczekiwani

profile.country.PL.title
SZFENDAK
Poszukiwacz

Też się długo zastanawiałem nad zakupem i zdecydowałem że będzie to Velbon Sherpa 600R. Jest stabilny ma dużo możliwości rozkładania, dosyć lekki i wysoki co w mim przypadku miało kolosalne znaczenie, choć mógł by być 5 cm wyższy. Dodatkowe złączki można kupić już za 35zł a cena statywu nie jest wygórowana na jego możliwości. To niezły statyw za przyzwoitą kasę i nie szkoda latać z nim po krzaczorach. A z opisów kolegów wynika że męczą je od 3-4 lat i sprawują się bez zastrzeżeń . POLECAM

gonzo-----
Początkujący

JasioS napisał(a):

Nie statyw możesz kupić dowolnej firmy :) Gwint do statywu zdaje się wszystkie lustrzanki mają taki sam. Jakiś z serii Valbon Sharpa powinien spełnić twoje oczekiwani